FRIDAs forum
19 svar
Hur tror ni PÖD ser ut?
30 jul 00:10
Om ni inte skulle veta hur personen ovanför dig ser ut, med tanke på vad hen har skrivit. Hur tror du hen ser ut? Beskriv detaljerat.
30 jul 00:11
Kort (cirka 155 cm), mörk brunt kort hår, grön gråa ögon, en rätt "normal" näsa, och en liten mun. Rak i kroppen, varken smal eller tjock utan bara, ja normal. Normal stora fötter och små knubbiga fingrar. Mycket mörkt hår på kroppen eftersom jag fått bilden av att du inte rakar dig.
klädstil, ja tror att du klär dig rätt vanlig, näst intill tråkig. Jeans och tröja ungefär.
Ser i största allmänhet rätt vanlig ut, men har små säregna drag som lite speciella ögon eller ögon färg, tex med någon speciellt färgklick i dom eller att ögonen sitter rätt tätt.
30 jul 00:53
halvlångt rakt blankt rött hår med en busig lugg. (för du har väl haft paramore som visningsbild innan?) 167 cm lång, normal kroppstyp. brungröna ögon och brukar inte ha så mycket smink utan har det ganska naturligt. klär sig i vardagliga kläder, gärna stuprör och en tisha. inte superkurvig men lite kurver.
jag får dig bara till hon i paramore.. xD antar att jag är helt ute och cyklar.
30 jul 00:58
brunhårig och ganska brunt pigment. bruna ögon , nomal näsa och stor mun, kanske 165 cm lång och smal fast lite kurvig. fina kläder fast vanliga. typ hm, bikbok, gina och sådana affärer.
jag har absolut ingen aning varför jag tror det men.
30 jul 01:02
Hehe där var inte en siffra rätt Alice.
Och orange jag vet redan hur du ser ut av någon skum anledning.
(vill se om nästan kan beskriva mej bättre heh)
30 jul 01:03
konstigt, kanske har visningsbild. DU HAR JU RÖTT HÅR KOKOS så hon hade visst rätt
30 jul 01:05
okej, då tar jag dig bara för att du vill det...
rött hår, inte knall rött utan röd brunt, fast mer rött. långt hår, eller ah, ner till boobisen. kort, kanske 160 (okej det är inte så kort men kortare än vad alice trodde) och NORMA FAST SMALL, HÖR DU DET NORMALSMAL?
blå ögon typ stora, normal nära och stor mun.
vanlig klädstil, gillar tights.
sminkar dig normalt, inte fjortis men inte min mamma stil häller.
30 jul 01:08
Jag har brunt hår naturligt höhö. Det enda rätta med ditt försök var det om sminkningen. men ja det går framåt, ni har kommit fram till att jag har rött/brunt hår och sminkar mig lagom mycket.
30 jul 09:29
Kokos är rödhårig? Väldigt lång nästan 1.80, ganska smal men vältränad, bruna ögon. Klädstil ganska alldaglig , inget som sticker ut direkt, du har på dig det du gillar bara. Extrem fjortissminkning!!! Eller nää , typ som mig tror jag. Jag tror du har ganska liten näsa och normalstora läppar , inte små men inte kissie varning heller.
30 jul 10:24
okej haha, du är blond, ganska lång sisådär uppemot 1.70, smal kroppsbyggnad, klär dig lite coolare, liksom tufft och har ganska mycket accesoarer, blåa eller gröna ögon, ganska liten näsa och liten mun, sminkar sig normalmycket men det ser ändå bra och naturligt ut.
FRIDAmedlem
Användarnamn
Lösenord
Bli FRIDAmedlem nu! »
Glömt lösenordet? »
Sex & Kärlek
Fråga Kim
Kim svarar på dina frågor om hur killar tänker och fungerar. Skicka din fråga till honom genom att a... Läs vidare »
Övrigt
Har du några kroppsnojor?
Nu när det är sommar och sol är det många som nojor och ojar över sina kroppskomplex. Har du några k... Läs vidare »